کمربندش مبارک!
 
درباره وبلاگ


سلام دوستاى عزيزم من:يه دختر احساساتى،مغرور،شيطون،يه بار ديگه هم شيطون و شوخ هستم اينجا درباره ى عشقم به کشتى کج،خاطراتم و...مطلب ميزارم از طرفداراى قديمى کشتى کج وعاشق دميزم تو زمينه ى موسيقى و نقاشى استعداد دارم... و با کشتى کج زندگى ميکنم اميدوارم لحظات خوبى رو توى وبم سپرى کنيد...به لينکامم سر بزنيد مطمئن باشيد دنيا چپ نميشه...باى باى


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 22
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 38
بازدید ماه : 96
بازدید کل : 68891
تعداد مطالب : 63
تعداد نظرات : 228
تعداد آنلاین : 1

my awesome house & themiz
خونه ى من و دميز
دو شنبه 9 بهمن 1391برچسب:, :: 16:17 ::  نويسنده : Awesome!shima
سلام....سى ام پانک بلاخره بعد از 400روز و خورده اى کمربندشو به راک باخت.....خداييش مطمئن بودم ميبازه...قهرمانى دراک رو به طرفداراش تبريک ميگم(يه کف به افتخارش)و به طرفداراى پانک تسليت ميگم(به احترامش سکوت کنيد اگه هم ميخواين گريه کنيد!).........کين و دنيل هم که همچنان قهرمان تگ تيمن...(هيچ کار خاصى نمى خواد بکنيد فقط ادامه متنو بخونيد)...البرتو هم ماشالا چشمش نکنم خعلى زرنگ شده و کمربندشو حفظ کرد بيگ شو هم که فعلا کمپانى زده تو سرش بدبخت شده...(...)...ولى متاسفانه جان سينا قهرمان رويال رامبل شد...پس رندى چى؟؟؟شيمس چى؟؟؟به نظرم بايد يکى از اينا ميبرد....ينى چى؟؟؟ ااااااه...و اماااااااا بازيه ميز و آنتونيو.........بوووووووووووووق...ديه خودتون ميدونيد! ولى ميييييييز پدرشو درمياره من ميدونم....البته اگه بينشون استورى درست بشه...آخرش شايد کمربندشو ببره...خعلى بد بوووووت تا ساعت شيش و نيم حواسم بود هنوز نتايجو نذاشته بودن دقيقا سر ساعت هشت ده کم نتايجو ديدم(کجا؟سر کلاس)بد جوووور ضد حال خوردم اول ديدم جان برده،گفتم به جهنم...بعد بازى ميزو ديدم...زنگ دوم هم رفتيم اردو...تو سرويس آپ کردم...

نظرات شما عزیزان:

raha
ساعت16:51---10 بهمن 1391
چراااا متاسفانه؟؟؟؟؟

من که خوشحال شدم جان برنده شده اما نه مثه قبل که دوسش داشتم دوسش ندارم بوووووق....


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: